Followers

Sunday, January 2, 2011

Teach me how to sleep please guys :(

I guess i should say 'padan muka' to myself . Yeah sepanjang sch holids gatal taknak tido malam malam . Around 5am baru nak tido apa semua and tadi i slept around 11 pm and now baru 3:45am , aku dah terjaga sebab takbole tido :| I dont know what will happened to me in the class tomorrow :s I awake , onl-ing my facebook and plus writting something in this blog and this is the post , yang korang tengah baca ni . God , i really wanna sleep now , nt because im so sleep bt takut esok jadi panda gemuk dalam kelas haha :p

Guys , i miss someone , like so freakin much :s I thought he still online during this time but he was not . Out of credit* So i cant text him to say that i miss him so much . I missed my Amirrrrrrrrrrrrrr ! Luckily , dalam pc ni ada gmbr dia haha so then bole lepas rindu byk byk :p Tengok gambar dia mesti mcm , senyum sorang sorang . Aiyoo haha

Sory encik Amir :p

Comel ? Jangan cakap lebih lebih kang dia buat dahi saya berkerut kerut lagi kang :p Haha . But seriously guys , aku rindu dia . Tolong kasi aku mana mana batman , aku nk fly pergi Kelantan skrg ! Haha

Chillexx amely , Lg a year kau sekola then hbs ok ? Have to offline now i guess , esok free free kena marah kot dengan Amir sebab bangun then online time time ni :| Habeih lah aku -.- Xoxo guys !


www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...