Followers

Monday, January 31, 2011

Happy Birthday To My 2 Friends :)


Meet him , Adib Firdaus :)


Ans this boy too , Johan Fiera :)


Happy birthday guys . Have a blast . May God bless you and your life too .
 Xoxo


www.tips-fb.com

Friday, January 28, 2011

Pagi pagi dah senyum :)(:

Pagi pagi tadi dah senyum bila Encik Amir i call :p Blush* Haha dengan suara yang buruk aku angkat call , andand okay lega kot bila dgr suara dia . Rasa mcm nk menangis pun ada . Pg pg buta dh buat org senyum :)  


Psstt ; saya sayang awak muhammad amir :)
www.tips-fb.com

Malam bersama Asha Bby Nuraliah

Baby oh baby , dari dulu sampai sekarang kita asyik gaduh je tp yg best sbb at the end of the story kita akn baik balik :) Takde org suruh tp kita akn automatically baik mcmtu je :)

Maybe sbb kita ada chemistry kot ? Muka pun sama kn ? Mcm adik beradik :p Tp rugi sbb tk pernah jmp . Soon kita jmpa , i turun KL ke , u naik sini ke , kita snap gmbr byk byk and tnjuk dkt semua org muka u dgn i sama . Haha .

Last night kita buat satu gmbr kn kn kn ? Hehe . Ramai org like gmbr kita tu :p Kita suka doh ! Sbb kita tgk muka awk dgn kita sama . Haha apa aku ckp kita awk ni haha so can die one lah !



Saya suka gmbr ni sbb nmpk muka kita mcm adik beradik :p Hahaha


Psst show off gmbr yg i edit untk baby smlm :p


www.tips-fb.com

SPM SPM SPM

Exam is just around the corner guys . I have to study more than usual . Esp with those 4 sub which is chem , bio , phy and addmath .

Eh , btw , im more into biology sub now . Its supper fun and wht can i say , its freakin awesome sub ! Okay , boleh tukar cita cita frm a lawyer to a DOCTOR :)(: InsyaAllah . Skrg jd minat gila do nk jd doctor . Tp yg sakit hati satu je , aku lemah doh tgk darah . Bila tgk darah mcm , oh god so can die one lah hahaha . But ill try mcm kalau tgk darah tk lembik lutut , tk rasa mcm nk pengsan . These few days mcm dh okay sbb dh train myself apa semua . Buat experiment , so mcm dh okayy .


Pssttt , tgk muka org kusyuk dlm lab kimia :p
















Whatever it is , imma one of the 
DOCTOR-IN-THE-MAKING :) 
InsyaAllah
www.tips-fb.com

The Cure - The One Only :)

Thnks for my baby Amir , for this song . This is my 1st time , im listening this song . Its nice . And i love the lyric :) Thanks and iloveyou :)



What you do to my head
When you pull me upstairs
And you push me to bed

I love what you do to my head
It's a mess out there!

Oh I love, oh I love, oh I love
What you do to my heart
When you push me back down
And then pull me apart

I love what you do to my heart
It's the best, oh yeah

Oh I love, oh I love, oh I love
What you do to my lips
When you suck me inside
And you blow me a kiss
I love what you do to my lips
It's so sweet in there

Oh I love, love, love, love
What you do to my hips
When you blow me outside
And then suck me like this

I love what you do to my hips
It's the beat, oh yeah

You're the only one I cry for
The only one I try to please
You're the only one I sigh for
The only one I die to squeeze

And it gets better everyday, I play
With you it's such a scream
Yeah it gets better everyday, I say
With you it's so extreme

Yeah it gets wetter everyday, I stay
With you it's like a dream

Oh I love, oh I love, oh I love
What you do to my skin
Please slip me on
And slide me in

I love what you do to my skin
It's a passion oh yeah

Oh I love, love, love, love
What you do to my bones
When you slide me up
And take me home
I love what you do to my bones
It's the crush oh yeah

You're the only one I cry for
The only one I try to please
You're the only one I sigh for
The only one I die to squeeze

And it gets hazier anyway, I sway
With you it's such a scream
Yeah it gets mazier every play, I say
With you it's so extreme

Yeah it gets crazier everyday, I stay
With you it's like a dream

Oh I love, oh I love, oh I love
What you do to me




www.tips-fb.com

100 QUESTION :o

Rules: Once you've been tagged,you are supposed to write a note with 100 Truths about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. Tagged means "I'm interested in knowing what are your 100 truths". (To do this, go to "notes" under tabs on your profile page, copy and paste this note, erase my answers and enter your own, tag people (in the right hand corner of the app then click publish.)




1. Real name : W.A.F.B.W.A 
2. Nickname(s): Amely / Ya
3. Zodiac Sign: Gemini
4. Male or Female: Female i guess -.- Haha
5. Elementary School: Lupa doh :s Byk sgt sekolah rendah
6. High School: SMKSHK
7. College: -
8. Hair color: Black
9. Tall or short : 166 cm . Pendek -.-'
10. TV or XBOX : Both not
11. Sweats or Jeans: Jeansssss !
12. Phone or Camera: Camera :D DSLR
13. Health Freak : Im not . Sorry tak makan sayur doh haha
14. Orange or Apple: Green apple please ? Big apple pun boleh haha
15. Do you have a crush on someone? : Absolute yes
16. Eat or Drink: EAT :O
17. Piercings: No , Tehehe
18. Pepsi or Coke: Coke la deyy

HAVE YOU EVER?

19. Been in an airplane: Yess
20. Been in a relationship: Yess :)
21. Been in a car accident: Car accident ? So far nope . InsyaAllah will never
22. Been in prison: Teetttttttt NO

FIRSTS?

23. First piercing: pakai earing ? Haha masa tu 4 y/o
24. First best friend: 1ST BFF ? Ouch masa 5 tahun . Amera :)
25. First award: Pertandingan Bijak Si Manja -.-' Masa tu 2 tahun haha
26. First crush: Darjah2 ! Dgn classmate hha
27. First word: Acumm
28. First kiss : Abah dgn Mami :)

LAST?

29. Last person you talked to in person: Amir , 2 hours ago i gez
30. Last person you texted: Amir juga
31. Last person you watched a movie with: Kaklong , adam , adli and alya
32. Last food you ate : Daging kari , pheewww
33. Last movie you watched : Aaaaa hantu kak limah balik rumah :s
34. Last song you listened to: Baby im yours :s dkt blog haha
35. Last thing you bought: Buku latihan addmath -.- Nak exam kn haha
36. Last person you hugged: my little sista . Pg pg td dia kacau aku tido haha

FAVOURITES?

37. Food: Byk :p haha
38. Drink: WATERMELON && TEH SUSU !
39. skirts or dress : Dress :)(:
40. Flower: Roses
41. Animal: Saya suka hamsterrrrr :)
42. Colours: Black , white , grey , andand red
43. Movies: Romantic and full with comedy
44. Subjects: Biology please !

HAVE YOU EVER:

(Put an X in the brackets if yes )
45. [X] fell in love with someone
46. [ ] celebrated Halloween
47. [X] had your heart broken.
48. [ X] went over the minutes/texts on your cell phone.
49.  X] had someone question my sexual orientation.
50. [X] copy friends' answers in exam.
51. [ ] got pregnant.
52. [ ] had an abortion.
53. [X] did something I regret.
54. [X] broke a promise.
55. [X] hide a secret.
56. [X] pretended to be happy.
57. [X] met someone who changed your life.
58. [X] pretended to be sick
59. [X] left the country.
60. [X] tried something you normally wouldn't try and liked it. (not in a wrong way.)
61. [X] cried over the silliest thing.
62. [X] ran a mile.
63. [X ] went to the beach with your best friend.
64. [] kick someone's ass
65. [X] hated someone.
66. [x] stayed single for 2 years

RIGHT NOW

67. Eating: baru lps mkn derr
68. Drinking: yes, air suam
69. Listening: Tv dkt bwh , smpai ats dgr haha
70. Sitting/Laying: Laying
71. Plans for today: Mlm ni nk lepas rindu dkt amir can ? :p
72. Waiting: Cuti raya cina -.-'

YOUR FUTURE:

73. Want kids? : Ofcourse duhh ! :)
74. Want to get married? : A MUST
75. Career: DOCTOR
76. Lips or Eyes: LIPS , everyone loves my lips you knw haha
77. Shorter or Taller: Taller
78. Romantic or Spontaneous : ROMANTIC AND SPONTANEOUS !
79. Cook for wife / husband: I will , amir dh ckp dia nk bini pandai msk haha
80. House: Janji selesa duhh
81. Hook-up or relationship : RELATIONSHP
82. Looks or personality : PERSONALITY :)

HAVE YOU EVER:

83. Lost glasses/contacts: Pernah la bongok
84. Stay up for 24 hours: Pernah haha
85. Watch porns: Next quest please
86. Killed somebody: I just need somebody to loveeeeeeeeee
87. Broken someone's heart: Pernah lah doh
88. Been in love: Nowwwwww :D
89. Cried when someone died: SAPE SAPE MATI MESTI NANGIS KAN BODOH ?

DO YOU BELIEVE IN:

90. Yourself: Maybe
91. Miracles: YES
92Love at first sight: yes
93. Heaven: yes
94. Santa Claus: NO
95. Sex on the first date : NO
96. Kiss on the first date: yes

TRUTHFULLY:

97. Is there one person you want to be with right now : yesss :')
98. Do you know who your real friends are : My real frnds is my mom
99. Do you believe in God: ALLAH YANG SATU
100. Post as 100 truths?: Errrrr :p :p :p

www.tips-fb.com

Friday, January 21, 2011

Simple Entry


Simple entry for today guys , Xx

I dont even knw wht i feel act . These few days , i was just like think alot of thnks . Like so alot guys . I smile , I sad , I angry , I mad , I cry , I laugh alot , and bla bla bla . Oh god so can die one -.-' Haha .

Honestly speaking , everything is sucks for me now . So suddenly i feel uncomfortable with all this thng which is surrounded me . I cant breath wisely , thinks positively . All i can do is just crying , thinks negative and bla bla bla in the bracket is bad .

So today i think i have to clear all of it and start my new day with the tittle of HAPPY . Oh god , crappy talks . So can die one haha -.-' Looks guys , i become like an annoying one . I do notice about it but i cant do anythg beside control my emotion , onl , chillin , hang out with my girls and blablabla.

Psstt , hello im amely & i miss my bf so much.
www.tips-fb.com

Monday, January 17, 2011

I miss my cousin :(










www.tips-fb.com

Sunday, January 16, 2011

It's all about Amir

I've got a boyfriend now

He always talks so loud
Even in a crowded house
He always shows what he got



I share my dreams and all my stories
I don't think I need my diary
If you're teasing me, don't you worry?
I will keep you in my memories



When my boyfriend smiles
The world seems all mine
And all the days seems truly fine
Make me reach up for the sky



Me & my boyfriend now
We're moving so slow
If you really want to know
Come on and join the show!



I share my dreams and all my stories
I don't think I need my diary
If you're teasing me, don't you worry?
I will keep you in my memories



When I'm blue?. feel so lonely
No one sits here right beside me
I'm gonna call you just to hurry
Come and see me
It's so scary and I need you desperately



I share my dreams and all my stories
I don't think I need my diary
If you're teasing me, don't you worry?
I will keep you in my memories
www.tips-fb.com

Please , sigh*




I'm not concerned with your 

liking or disliking me . 

All I ask is that you respect me as 

a human being.

www.tips-fb.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...